Önindító - Részecskeszűrő kiiktatás hátrányai

Kerékcsapágy: Gondoljunk a részecskeszűrő hibájára, ha a személygépjármű fogyasztása nőtt mialatt a teljesítménye igen leromlott

Kipufogó dob: Régebbi jármű vásárlása előtt sajnos nem ellenőrizhető a részecskeszűrő és a diesel adalék állapota. Sajnálatos módon megannyi esetben a részecskeszűrő el van tömődve, de még a kontroll lámpa nem világít. A részecskeszűrő állapota nem vizsgálható meg leszerelés nélkül. Részecskeszűrő hírek a reszecske-szuro.hu honlapján. A gyenge minőségű részecskeszűrőt javítani vagy kitisztíttatni kell. Előbbi nagyon drága kiadás, míg utóbbi pénztárcabarát módszer.

A részecskeszűrő kitisztítja magát. Viszont ehhez intenzívebb fordulatszámon kell vezetni huzamosabb ideig. A regenerálódás menete beindul, a részecskeszűrőben található szennyeződés elég. A részecskeszűrő gondja általánosságban 160 ezer km körül mutatkozik meg. Ez nagyrészt a személygépkocsi igénybevételétől függ. Akik kiváltképp kis távokon használják, hamarabb szembesülnek a bonyodalommal. Részletek a Szűrőrészecske részecskeszűrő honlapon.

Forrás: reszecske-szuro.hu, 2019-08-16 15:14