Produktív webes eladás: a profi honlapkészítés trükkjei

Honlapkészítés alatt a cégvezetők gyakran szem elől tévesztik, hogy mi is az igazi cél. Maga a weblap csak egy eszköz a cég termékeinek eredményes kommunikálása érdekében

A produktív eladáshoz meg kell keresni a potenciális vevőket és rá kell venni, hogy figyeljen a honlapra. Az elején a leendő fogyasztó a figyelmének alighogy 10 százalékát használja. A mai gyors korban az internetes eladás lényeges a sikerhez. Honlapkészítést emiatt nem javasolt elkapkodni. Ugyanis az eladás egyik hihetetlen problémája, hogy nagyszámú reklám impulzus éri a leendő vevőt. Hatásos célpiac szűkítéssel a honlapkészítés sikere kétségbevonhatatlan.

Egy ütős weboldal akkor is pénzt generál, ha a cégtulajdonos éppen valami teljesen más dologgal tölti idejét. Akár utazással is foglalkozhat, mert a weboldal örökösen generálja a hasznot. A Honlapteszt honlapkészítés honlapján kereshető trükk. Ez a honlapkészítés igazi ereje. Ebben a kérdéskörben megannyi szakértő cikket olvashat Verdes János Honlapteszt blogján. A látogatókat célzottan ösztönözni kell vásárlásra - a honlapkészítés sohasem fejeződik be. Így válik igazi üzletkötő gépezetté egy weboldal.

Forrás: honlapteszt.hu, 2017-10-26 17:54